SmartBite Malaysia: De.Wan 1958 by Chef Wan

As salam guys! 

Apparently niat nak pergi merayau and of course ke pulau tak kesampaian.. Rasanya tahun ni umur dibazirkan kat rumah and g keje jela! Adeeeh! Nasib baik dah all out  before raya aritu, takde la terasa murung kat rumah je memanjang! 

PKPD kat negeri Selangor kali ni, aku nak share ngan korang website yang aku baru tau semalam and itupun sebab dapat email dari Chef Wan Group of Restaurant. Kalau tak, aku pun tak berpeluang nak try something new jauh dari kawasan rumah aku ni. Korang boleh layari https://trysmartbite.com/restaurants nanti tau?





Dah pilih restauran yang korang nak, so boleh browse kat menu. Pilih, then bayar. Certain restaurant akan ada term n condition berapa RM untuk pembelian yang free delivery. Macam aku, bawah dari RM200 akan dikenakan caj sebanyak RM28 dari restoran ke Semenyih. If over than RM200, free delivery. Simple. Oh, aku tak screenshot semua restoran yang ada dalam website ni. Nanti korang tengok sendiri mana yang berkenan di tekak. Heheheh!

















 
Aku dah buat order ni, since malam 3/7 untuk makan 4/7. Lauk tiffin tu takde pulak waktu aku screenshot tadi. Menu untuk single tiffin, RM98, untuk 2 orang RM158 kalau tak silap aku. Aku pilih set tiffin ni sebab aku memang pengumpul tiffin. Then for me, berbaloi untuk beli. Hari kejadian, aku dapat sms notification rider dah on his way hantar makanan kami. Estimation, tepat macam dalam email. 12-12.30pm.














Overall, under smartbite ni, aku boleh order over than our mileage. Nak order direct Kyo-chon, depa tamau hantar, nasib la Grab food ada gak penghantaran dari Kyo-chon Bangi. Kalau tak, memang craving teruk. Lepas ni, boleh try restoran lain pulak.

Bon appetit!

Comments

Popular Posts