Restoran Ras Balouch, Jalan Ipoh

Hi guys? Dah makan ke belum tu? Nak try something new tapi risau tak kena dengan tekak? Keep your worries away... even kedai nampak macam kokak je kat Jalan Ipoh ni. Tapi someone teringin nak minum teh Pakistan. So layankan jela beliau! Hahahah! So, let's try Ras Balouch (Restoran Pakistan)!


Nampak sepi je kan? Macam memula 1st imporession aku la... Kena ke dengan tekak? Perghhh! Aku layan ayam spicy and ayam biasa je pun dah sedap! Tayah nak cicah lagi!






Okay, makanan atas ni sedap! Macam cucur sayur, tapi rasa dia memang tempting! Rosak rutin diet aku! Adeehhh! U should try this too! Lupakan nasi kandar kejap! Then dah boleh try something new dari kebiasaan. Teh pun campur dengan fresh milk. Aku rasa sket je, taleh nak hadam sebab aku lactose intolerant. 



Aku ada bagi gambar kat Shark, dia dah teruja nak try! Tahun depan jela kalau ada rezeki. Dia pun taleh balik for now. 

The list is getting longer! 
Bye!

Comments

Popular Posts