Tamarind Suites Cyberjaya, Restoran Balqis Ayer 8, Putrajaya

Chak? Mood beraya masih ada? Kali ni, keluarga maksu and paklang nak datang bertandang kat rumah. So, kapasiti yang besar tak membenarkan kami allowed them tinggal dengan selesa kat rumah kami yang mini. Maka, aku searched paling berbaloi dan dekat dengan Semenyih dan impaknya boleh OOTD with familia, and yes! We decided to book Tamarind Suites Cyberjaya. Tak mahal dan tak la terlalu murah! Cukup la dengan bajet yang ada. Here we go! Bilik Loft tu 2 tingkat and apartment suites for us! 










Oleh sebab hujan lebat dari Semenyih ke Putrajaya, maka, aku tak sempat nak snap depan bangunan and block kami. Tak sempat juga nak mandi kolam di kayangan (Level 17 dan 7). Maafin guwe! For me, berbaloi dengan apa yang dah dibayar! What u expect, huh? Host pun until 6pm je, then sebab kami dah lewat, dia just masukkan semua kunci dalam peti keselamatan kat Parking. Nanti dia akan bagi instruction kat kita kalau kita ambil apartment ni under diaorang. 

Seterusnya, kami makan kat Restoran Balqis Ayer 8, 17 minit berkereta dari Tamarind Suites ni. Yang bestnya, aku called Balqis Rest. ni siang tadi and masih ada kekosangan untuk 14 orang! Alhamdulillah. Recommended! Sedap!




The scenery was mesmerized me! Kat sini tak hujan lebat macam di Semenyih siang tadi. Alhamdulillah... sebab ada babies, seriau gak bila hujan ni.. kesian parent nak usung babies tu nanti. Then, namapun makanan timur tengah.. agak korang tak kebulur dan boleh share makanan, silalh berbuat demikian sebab aku n SF dah menyesal order sorang sepinggan nasi kabsah tu. Lastly makan separuh je. 







Untuk 14 orang makan, minuman yang pelbagai, total bil RM425. Aku lupa nak snap bil sebab dah mengantuk. Overall memang selesa, went well dinner and sedap! Banyak kali aku puji kan? So, aku nak sambung tidur. Ngantuk dah ni! 

Comments

Popular Posts