Mee Tarik Warisan Asli, Metro Point, Kajang


Let's jom membaham kat Mee Tarik Warisan Asli! Kali ni, jauh sket merambu g makan. Selalu makan around the corner je ngan dak NH. Hari Jumaat yg indah ni, kita amik kesempatan g makan kat Metro Point. Parking 50sen/jam. Kebetulan depan KFC tu banyak parking, so tak tunggu lama la nak mencari parking.

Aku order Mee Soup Beef. Tapi, ditukar kepada chicken sbb aku tak makan daging. Asal makan binatang 4 kaki je, ada yang tak kena dengan miss perut. So, better tukar la kepada dua kaki. NH pulak, Fried Mee Beef. Pun, dia tukar amik ayam. Yang dia punya, pedas sket, Tapi ketara sedap. 
Tarik mee kat sini. Janji tempat bersih, mee kenyal n lebih anjal dari mee kuning biasa.
 Ni gambarajah mee yang aku order.
 Kenyal kan?
Nampak pedas.. tapi bagi peminat pedas cam aku ni, tak rasa pedas langsung! Huh!
 Ni fried mee yang NH order.
Dia tak habiskan pun. Tapau kena caj RM1. 

Pastu aku tapau Mee Soup Chicken untuk Raani. Kena caj RM1 utk take away.
 Bagus buat board camni. Informative. 
Berbaloi?

Yes! Bagi aku memang berbaloi untuk semangkuk beso makan. Kenyang sebelum mee habis. Kalau korang sekadar nak merasa ja, tak berbaloi. Sebab potion mee banyak. Selain mee, korang boleh try side order and nasi derang.
 Sumber: Google
Sumber: Google

Ok, kenyang perut suka hati! Bila sampai opis, mata dah layu. Lambat nau pukul 5! Bertabahlah nak tunggu. 

Pffttttt!

Comments

Popular Posts