Restoran Aidania, Seksyen 7 Shah Alam

Plan nak makan asam pedas ni, datang secara tetiba. On the way nak balik Meru, on the spot ajak geng makan sesama. Plan nak makan kat Island BBQ kat Kg Melayu Subang tu. Mujur aku called. Full house! Pukul 10 malam dan ke atas baru free! Aiseeeh! Takde rezeki.

Terpaksa lah gugel cari port makan dekat dengan Meru. Keluar le nama kedai Aidania ni. Kita try la ya? Dah alang-alang sampai Shah Alam tu. Restoran Aidania ni tepi jalan. Berdepan dengan Restoran Bisik-bisik. Landmark, UNISEL Shah Alam. Belakang UNISEL je kedai makan ni.

Tak tunggu masa lama nak order
Selain asam pedas
Better pilih set asam pedas


Kedai ni, ada 1 lot ja. Semua meja kat belah dalam. Takde pulak aku tengok meja belah luar. Masa aku sampai, orang belum ramai lagi. 

Set asam pedas ikan pari: RM12
Set ayam goreng: RM7.40

Set asam pedas ikan merah: RM14.50
Kambing panggang: 12.50
Set asam pedas ikan keli: RM7.50
Bihun Sup Aidania: 5.30


Selain tu, kami ada order Mee kari Aidania (RM5.30), Yee Mee Ayam sizzling (RM8.90), daging Palembang (RM4.00), dan ikan keli goreng (RM7.50). Malam tu aku lapar. So, order extra untuk bihun sup tu. Kenyang yakmat! 

So far, bagi aku asam pedas dia biasa ja. Lain orang lain nikmat rasa. Korang boleh try bila ke sini. Belakang kedai ni, mapley. Depan kedai, ada kedai ABC best. Time aku sampai, dah tutup. 

"People who love to eat are always the best people." -Tetiber

Comments

Popular Posts