Sydney: Paddy's Market, Shalom Indonesian Restaurant (Day 5)

Yearghhhh! Tajuk arini aku sangat sukai!
Tapi, sediakan cash yang ramai tau?
Hehehehe!
Dikenali sebagai Paddy's Market atau Market City, dibuka pada Rabu hingga Ahad sampai jam 6 petang, korang boleh beli souvenir kepada rakan dan taulan kat sini dengan harga yang berpatutan. Tiada tawar-menawar diperlukan. Sebab nanti depa offer kita dengan free gift! Ok la tu... dari tak bagi langsung!
Bezanya, barangan kat sini buatan China. Untuk t-shirt la. Boomerang, aku tengok murah banyak daripada aku beli kat Manly Beach aritu! Cis naaaan betui!


Apa tunggu lagi? Hujan di luar bukan? Jangan buatkan dirimu resah! Ayuhhh keringkan purse/wallet mu! Yeeeyyyy!









Masih belum move on

Kami shopping kat satu kedai je! Settled! Malas nak recce kat sini. Shark datang jumpa kami kat sini. Dia pun nak cari pedang Bleach. Harga $40! Ehh... murah! Nak bawak balik mesia, mau kena tahan kat custom ni.. 

Then, perut dah lapar. Hujan masih turun. Kami decided nak makan kat Shalom Restaurant. Ayen dah permisi balik sebab kena hantar keta sewa jam 6 petang. Shark ganti Ayen, then kami teruskan perjalanan kami dengan beg kiri dan kanan memasing. Heheheh!

Pelukis ni awesome gila!
Ok, dah bau nasik!

 Yey! Akhirnyaaaaa! Aku jumpa nasik di hari hujan dan sejuk ini!













Cendol

Bagi aku makan dulu, then kita sambung next chapter perjalanan kami hari ni!
Tbc

Comments

Popular Posts