360 Atmosphere Restaurant, KL Tower


Sebelum Ramadhan menjelmakan diri tak lama lagi, kami sambut makan besar kat Menara Kuala Lumpur dulu ya? Aku dah booking semalam. Mujur ada kekosongan lagi! Untuk harga dewasa, RM115 dan kanak-kanak RM78 untuk Lunch buffet by online.
Harga walk in



Gambar blur pulak dah!


Kaunter walk in untuk naik ke Observation Deck
Dress code untuk ke 360 Atmosphere Restaurant

Beratur under Restaurant Lane
TH02 at over 250m?
Telinga dah berdengung

Serah tiket kepada Crew Restaurant, then kita tunggu turn kita dipanggil. Sebab derang dah sediakan meja untuk kita. Let say korang nak sambut any event, boleh click kat option. Nanti derang akan bagi Complimentary cake dengan ucapan. Anniversary or Birthday? Sweetnya!

Kemas







Aku tak snap semua gambar makan. Sebab perut dah lapar. Pastu area meja makan kita akan berputar 360 darjah! Kang jauh nak kejar ambil makanan! Huhuhuhu! Bagi aku, not bad la untuk makanan. Ada sedap ada yang tak sedap. So-so.
Dengan bangganya... KLCC

Pukul 2.45 petang, kami dah turun. Then terus sambung shopping kat KLCC. Aku nak cari kasut raya. Alasan je tu! Heheheh! 

Then, perkenalkan port favorite makan kitaorang secara tak rasmi, La Cucur, KLCC! Simple and nice food! Ada kat C floor.



Memula malas nak review, tapi sebab kuih bingka ni sedap, aku share jugak la ngan korang untuk kuih muih kat kedai ni. Rata-rata memang sedap!
Makan dulu baru snap!
RM1.40/kuih
Laksa Utara
Simple and sedap!
Teh panas yang lazat!

Malas taip
Bahagian MF


Kesempatan ni, aku nak wish Selamat Berpuasa kepada pembaca blog ni.
Maaf la kalau ada yang tersalah fakta.
Aku just nak share je ngan korang!
Semoga keberkatan Ramadhan kali ni lebih best dan awesome berbanding Ramadhan yang lalu!
Happy Tarawikh, Tadarus, bersedekah dan banyakkan minum air masak waktu sahur dan berbuka ya!
Semoga korang sihat walafiat selalu!
Ameeen!

Comments

Popular Posts