Lodge Paradise Poolside Restaurant

Hi? Korang dah lapar ke tu?

Kali ni, aku just nak share pasal tempat makan yang dekat dengan Jalan Sultan Ismail. And korang boleh jalan kaki je dari KLCC tu kalau rajin. Macam aku, tak rajin time hujan renyai ni. Nak play tourist pun tak mampu. Heheheh! 

Plan asal, kami dah ke Jibby East, Sunway Montana tu. Dekat dengan Taman Melati. Dah park apa semua, dah scan barcode masuk restoran dan tunggu tak sampai 2 minit, meja pun dapat. Tapi, kami pergi at the wrong time. Hingar bingar! Sebab ada birthday celebration, brides to be and the gang, family gathering and so on. Then, duduk 3 minit layan menu kat meja, then kami decided blah. Cari tempat lain. Nak borak sesama kami pun tak dengar. Apatah lagi betah with the crowd? Hahaha! Typical me, nak tempat yang cool dan borak berpada-pada. Aku ni dah la pekak! Hehehe!


Parking not bad untuk korang yang nak datang. Get rid off the weekend, I told myself clear. Bear in mind too! Hahahah! Malas nak bertelagah dengan hujan yang tiba-tiba renyai, then kami decided makan bubur kat Jalan Sultan Ismail, Lodge Paradise Poolside Restaurant



Lucky us, time sampai memang tak ramai manusia yang nak makan kat sini. Tapi, elok je kami nak beransur, memang orang dah makin datang. Fiuhhhh! What the most interesting kat sini? The porridge! 

Masukkan senarai menu yang korang nak untuk makan bersama bubur. Macam aku, nak makan nasi goreng. Sebab aku tak minat bubur. Menu kena scan that's why tak attach kat sini. Makanan pulak sampai tak lama lepas kami lepak. Service cekap dan pantas. Total makanan di bawah, RM73 termasuk 2 kopi ais.












Comments

Popular Posts