Duck Cafe, Bangsar Village

Hi guys! Sesiapa yang follow Duck scarf and sekarang dah makin banyak produknya, of course la lebih mengenali siapa empunya cafe ni kan? So, make this short, sebab aku pun tak pandai nak menilai rasa makanan sangat kalau bab western ni. Kopi yang tersedia so cute dengan logo Duck, and the ambience kat dalam kedai tu terang benderang which is aku suka dengan lighting original dari luar dan dalam kedai.












Bagai wisteria pula... Teringat Fukuoka! Adeeh! Nak order makan, by scan the barcode. Pastu korang order la apa korang nak rasa. Untuk makanan, aku n SF tak order banyak pun sekadar nak merasa je. Tadi baru je makan kat Pineyard, pastu aku pulak baru makan kat Sri Gombak, then light meal jela. ~Beb! Teh tarik dia sedap! Tibeh!






Dah bosan melepak, nak naik shopping barangan Duck, silakan naik ye? Hahaha! Mujur aku sabar dan let SF do the shopping! Selamat duit beta! Buku-buku kat sini kononnya boleh dibawa pulang? Im not sure crew memainkan perasaan kitaorang atau betul memang boleh dibawa balik? 



Apapun, selamat menjamu selera!
Happy shopping guys!

Comments

Post a Comment

Popular Posts