Pineyard, Janda Baik

Hi guys! Nak makan apa tengahari ni? Aku masih kenyang dek sarapan di Tiarasa tadi. Tapi cousin aku dah lapr! Adeehh! Selain best OOTD, sebab ada pokok pine depan cafe, kami beratur untuk masuk kedai. Isnin pun ramai? Habis? Kita je ke yang nak habiskan cuti? Blerghhhh!
















Few minutes later, turn kami pun sampai... Excited dah budak SF nak order makanan! Hahaha! Aku nak minum je sebab dahaga dari pagi tadi just minum air kopi dan air kosong. Aku lupa nak ingatkan SF suh send gambar makanan dia untuk aku. Memang dia pun terlupa and aku pulak takde mood nak snap gambar makanan dia. alih-alih tinggal minuman yang kami order je. hehehe!










Lepas makan, dah kenyang, then layan snappy kat pokok pine pulak depan cafe. hahaha! Then, kami nak terus balik ke KL sebab dah janji dengan SNA pulak nak meet up kat Bangsar. Fully utilize our holiday sungguh ni! Huhuhu!


Comments

Popular Posts