Sepinggan Semangkuk, Kg. Sijangkang

Memula kami ke Farm Fresh, UPM Serdang, sesak dengan manusia pulak dah! Kami sampai situ jam 5 petang, and decided taknak terus masuk sebab malas nak queue up! Lagipun hari dah mendung. Perut tiba-tiba tingtong nak makan. Mana nak pergi ni? MF okay je mana-mana. So otak aku kena function sekarang! With immediate effect! Okay, jom Sijangkang instead Bagan Lalang. Let's try Sepinggan Semangkuk at Sijangkang!














Dah lama Ika ajak aku dan NH datang sini. Alih-alih aku datang dengan family ja. Let me recce apa yang menarik dulu Ika eh? Berbaloi ke tak jejauh kita nak datang sini? Before arrived, I had noticed banyak Cafe's yg dah dibuka sepanjang jalan ke Sijangkang ni. Yg makan dalam bas tu, lepas turun highway, terus jumpa belah kiri korang. Nightbus 127 kalau tak silap. Selain tu, Qidot Cafe, pun macam menarik jugak. Next time boleh cafe hunting ye kawan-kawan?













So far, makanan sedap dan boleh repeat balik sebab belum try kopi lagi. Kat Ampang pun ada. Nanti boleh cuba branch sana pulak. 3 layer tea tu terlebih susu. So, aku tak habiskan minuman tu. Baru minum sikit je, ke sudah aku taleh lena! Pulak dah! 




Comments

  1. wow!These photos look so good!This restaurant is very trendy, modern and comfortable. It makes me find the memory that we went to sepinggan semangkuk
    sepinggan semangkuk And the food was absolutely delicious.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! u should try many cafe's, restaurant and 'warung' while u in Malaysia too! =)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts