Apa ada di Central Market? Gyuniku SIgnature!

Apa ada di Pasar Seni? 
Banyaaaak...
Antaranya, makan!
Hehehehe!

Aku ke sana naik MRT terus dari Bukit Bintang sebab aku dari Pavilion. Dari BB hanya 2 station je ke Pasar Seni. Mujur tak ramai orang hari ni. So, dipermudahkan urusan untuk naik turun MRT.

Boleh tengok harga parking kat situ

Dengan cuaca panas kali ni, aku tempuhi jua! Semuanya sebab nak makan kat 1 restoran yang ada jual dessert sedap! (Bagi aku la... tatau kalau korang tak suka). Sebelum tu, kita jalan-jalan kat Kasturi Walk dulu eh? Tengok apa ada?

Acah traveler masa ni



Kesimpulannya, harga barangan kat sekitar CM tak lah mahal sangat. Key-chain, FM, t-shirt, beg semua tu, memang mampu milik la. Boleh la dijadikan souvenir kat pen pal korang. Ada lagi ka zaman ni main pen pal pakai surat? Hehehehe!
kedai belah dalam 





Banyak gak pilihan pakaian kat sini

CM ni ada 3 tingkat. Second level is food court. Kalau korang nak solat, naik tangga ke tingkat 3. Atas bumbung tu boleh snappy around dan nampak bangunan tinggi lain. So unique. Terasa zaman 80'S pun ada sebab banyak bangunan dan hotel lama.

Dah sampai CM, moh le kite makan kat Gyuniku Signature! Kenapa sampai sanggup redah panas naik train semata-mata nak makan kat sini? Sila duduk.. dan jangan lari.
Sup sini sedap!


Aku suka Tee Ya Kuih with Gula Melaka ni




Tersorok dari kedai lain

~Thank you for reading~

Comments

Popular Posts