K Fry Urban Korean, IOI Mall Putrajaya


Apa ada di K Fry Urban Korean ni? Sampai berjela orang beratur?
Fuuhhh! 
Memula NN dah gave up.. Same goes to NS. So hari Sabtu, aku tried godek-godek kot ada website yang boleh reserve tanpa download apps. Yesss... Memang ada! https://kfry.my/book-a-table/ direct click link ni dan pilih tarikh, masa dan cawangan K Fry yang korang nak pilih. Berapa orang nak datang. Settled! 
Atau korang download apps QueQ sesiap sebelum datang walk in. 
Aku sampai je, tunjuk email kat host. Nanti dia tulis nama kita and tunggu turn dipanggil
Tempat menunggu lepas book dengan Host.

Aku reserved jam 6.30 petang. So kena ada kat sini 15 minit sebelum reserved. Otherwise maybe turn kita kira cancel la kot? Aku pun tak tanya. Then aku terus tunjuk email dr K Fry kat host, then tulis nama kat buku. Jam 6.40 petang, sampai giliran kami masuk menghadap!
Aku tak makan tengahari untuk bagi laluan menu malam ni
Sorry, kualiti gambar tak menarik
Jangan tamak, ok?
Barbican menu banyak yang sold out
Looks tempting
Order untuk 5 orang dewasa dan 2 kanak-kanak
The famous
The ramai orang order

Kurang sesuai untuk bersantai dengan keluarga dan rakan taulan. Sebab apa? Ramai yang menunggu queue. Boleh consider jangan berlama-lama la kot? Kesian orang tunggu lapar nak makan! Huhuhu! Tapi, terpulang korang.





10 minit kemudian, makanan kami satu persatu sampai. NN kata, amik masa 45 minit? Hmm... mb its depends on what menu kita order kot?
Garlic soya chicken (kalau tak silap aku la)
Chicken cheese bumbuk
Kenyal keju tu
Menu kids meal
Nasi goreng cheese
Dia kacaukan untuk kita

Spicy noodle


Dah siap bersalut keju!
Sedap makan panas-panas

Total malam ni, RM148.35 termasuk Gov charges. Jadi, apa tunggu lagi?
G try test uji makan eh?
Jangan lupa reserve awal untuk elakkan masa korang menunggu lama!

Selamat menjamah!

Comments

Popular Posts