Little Rimba, Taman Tun Dr. Ismail, Damansara

SELAMAT HARI MERDEKA!
SELAMAT HARI LAHIR MALAYSIA! Yang ke 62 tahun!
Semoga dipermudahkan segala urusan di dunia ini tau?
Jaga Malaysia elok-elok!

Duduk rumah je ke?
Ohhh... tidaaakkk! Ada sales kat Mitsui.. Hahahah! P terjah dulu, sebab MF nak beli kasut hitam. Lastly, dapat kaler biru. Hitam illek!
Stay dalam rona gelap jugak kan?
Lelaki memang songeh ke bab shopping ni?
#tanyaje

Lepas sopim, kami bosan. Aku dah simpan lama angan-angan nak makan kat TTDI ni. So, MF bawakkan jela. Kang hingaq! Hahahaha!
Let's jalan-jalan kat Damansara jommmmm!
Tadaaaaaaa!

Rumors kata sedap. So aku pun nak meyakinkan diri jejauh datang ni untuk cuba kononnya makanan sini semua sedap. Jangan lelewat tau? Jam 6 petang, kedai dah tutup! Oleh sebab ni kawasan perumahan, maka parking adalah terhad untuk hari biasa. Kami sangat bernasib baik sebab ada parking kat depan kedai.




Kami awal 2 minit. Lepas melabuhkan bontot, orang dah mula ramai. Sempat la aku snap around. Nak lelebih, malu! Ouch!





Cupcake boleh pilih
Haizzzz! Let's increase our calories!

Beraneka jenis sweet
Ni je yang kami order

Oleh sebab kami dikira pelanggan awal yang sampai, maka tak sampai 3 minit, makanan dah mula dihidangkan. Aku pun last makan jam 11 pagi tadi sebelum keluar ke Mitsui.


Cupcake free tadi

Pengat Durian
Lontongku Sayang
Tomato Classico
Laksa Johor
Nikmat apa yang kau dustakan? Sedap weeehhh!

Semua makanan sedap! Kuih muih pun sama jugak. Aku memang tak suka order selain laksa Penang atau utara. Kali ni, tergeliat nak cuba Laksa Johor. Memang tak mengecewakan! Korang wajib cuba! Minuman je aku malas nak snap. Aku amik Iced Long Black tu, memang wajib kena tambah gula. Aku tak tambah pun. Cuma tukar air dengan MF. Settled! Hehehehe!
Done!

Kami dah cuba. Anda bila lagi? Little Rimba dibuka seawal jam 7.30 pagi hingga 6.30 petang. Korang boleh check kat google untuk kedai dibuka sekian waktu. Kot ada perubahan jadual. Ok, sampai sini dulu! Nak prepare untuk next entry pulak! 
Aummmmm

Jaga diri!
Jangan nakal-nakal!

Comments

Popular Posts