Makan di Cyberjaya

Apa yang menarik di Cyberjaya?
Alamak! Payah aku nak explain ni. Sebab aku pegi Cyber ni selalu sebab nak naik ERL dari Putrajaya Sentral je. 
Hari ni, kami kat sini sebab nak check in kat resort sekitar Cyberjaya.
Sebelum tu, meh aku cerita tempat makan kat sini dulu ya?

1. Restoran KB Corner

Kami sampai kedai ni dah petang, so dah banyak makanan habis. Apa yang ada je aku bedal! Baru nak merasa nasi kerabu ke hape! Jangan risau, area sini ada banyak kedai makan lain. So. tak membazir petrol korang ke sini.





2. Restoran Sani Sini, De Pulze

Ada banyak pilihan restoran kat De Pulze Mall ni. Tapi kami nak cuba kelainan dari segi makanan. So, Sana Sini menjadi pilihan. Siap ada playground utk bebudak lagi. Sementara parent makan, anak-anak boleh g main.


Deco sesuai untuk adakan majlis jamuan


Anybody?







Nasi ayam 7 Beradik
Korea Chicken Wing


 3. Restoran Makang, Cyberjaya

Ok, salah kami sebab datang lewat. Tinggal nasi minyak dan nasi dagang je. Lauk pun dah banyak habis. Tak sempat nak merasa banyak jenis makanan Terengganu. Lauk pauk sini memang sedap. Licin aku bedal! 




Comments

Popular Posts