Kula Cakes by Lila Wadi, Kuantan

Assalamualaikum, salam sejahtera! Harap korang berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping orang tersayang! Stay safe tau?

Kula Cakes by Lila Wadi ni, dah lama aku dengar dan dah lama tular dulu. Tapi baru hari ni dapat menjejakkan kaki waktu berada di bandar Kuantan. Memula nak pergi Watak Kopi, tapi macam tak sempat je? Kang nak check in lagi. Ada keje aku nak settle and manage. Kita grab whatever ada depan mata je eh?



































Okay, here is my verdict. Bagi aku yang kureng sket dengan makanan terkini, rasa biasa-biasa je. Ada kedai biasa lain, tak tular tapi lebih sedap macam kat Warung Selai tu. Kek pandan terasa pandan, kek pisang terasa pisang bukan lebih tepung dari buah tu sendiri. Ngerti kamu? Untuk pavlova tu, buah kurang, so makan banyak boleh muak. Untuk aku la... Mango cheese cake langsung aku tak sentuh sebab aku tak suka keju. Dimudahkan cerita, lain orang lain deria rasa. Selepas makan kenyang camni, kami ke Menara 188 Kuantan pulak kat Laman Teruntum. Berhadapan dengan Kula Cakes je.









Comments

Popular Posts