The Daun Resort, Langkawi

 

Oleh sebab flight kami sampai malam, aku decided amik resort simple dengan harga yang berpatutan. Usually aku akan booked hotel dari Agoda. Tertera kat situ, Sireh Chalet. Kat office tadi, aku dah call bagitau late check in. Then she said, jangan risau, nanti amik kunci kat security. Legaa...








Okay... sepatutnya Sireh Chalet ni bilik kami, last minute owner called security untuk upgraded bilik kami ke Kemangi! Nasib aku tak terjun mandi lagi! Adeeh! Untuk korang yang berkeluarga besar, Sireh Chalet ni pun dah berbaloi untuk diinap. Bila dah masuk Kemangi, laaaaaaagi la besar! Thanks owner!
















Esoknya, breakfast adalah disediakan. Sempat la aku jalan-jalan buat macam resort sendiri sebab ada 2 tetamu je kat sini hari ni! Semalam during check in pun sunyi sepi. Tilam dan bantal sangat selesa, tapi mata aku je tanak tutup sebab bunyi mergastua dan unggas di waktu malam! Tak suka betul aku dengan moment malam siap bunyi kelawar la, burung la, monyet la! Terbantut impian nak tidur lena! Adeeh!





















Comments

Popular Posts