Hotel Hatten, Melaka

Haaaiiii? Korang buat apa tu? Buntu nak memilih hotel di Melaka? Ikut bajet korang ye? Hatten Hotel ni, pertengahan dan mampu untuk diduduki sebab lokasi yang strategik selain nak ke Mahkota Parade, Mahkota Medical Center atau jalan-jalan di bandar Melaka. Nak ke Jonker Walk jauh sket la nak berjalan kaki. Tapi untuk kami sekeluarga, ngam boleh jalan kaki di belakang Mahkota Parade tu ada food court.

Urusan checked in agak lancar sebab ramai orang kali ni. Rata-rata yang aku nampak dari Kota Singa. Jalan raya smooth, maybe sebab tengah bulan! Yeyyyy! I like tak ramai manusia! Malam ni, moh kita g massage! Huhuhu!
















Bilik kami termasuk sarapan esok pagi nya. Berbaloi makan di hotel sebab kebanyakan makanan memang sedap! Especially roti canai dan kari ikan. Dari tingkap bilik, jelas kelihatan Dataran Pahlawan dan Kota A'Famosa. Nampak dekat, tapi nak berjalan bawah terik ni rasa malas. So, moh layan Netflix je kawan-kawan! Lastly drama yang tengok ayaq lioq aku! Phewww! Tak cukup lena, sambung makan keria melaka pulak. Syahdu!










Comments

Popular Posts