KLCG Confectionery & Bakery @ Dataran Merdeka

Korang nak pegi jalan-jalan sambil menikmati panorama apa ada di kota raya Kuala Lumpur dan mengenang siapa Yap Ah Loy, siapa Raja Chulan and so on? Boleh ke Kuala Lumpur City Gallery (KLCG) dekat sebelah Dataran Merdeka! Aku tak sempat nak snap banyak gambar kat galeri sebab kekenyangan makan di Lot 10 pastu ke KLCG Confectionery & Bakery pulak! Adeeh! Apa nak sumbat ni? Semua salah AB! Hinssss!

Beratur untuk makan, pastu dia akan panggil nama







Okay.... oleh sebab 'dipaksa' makan oleh si dia, maka aku pun usha dulu apa yang menarik kat kaunter, lalu terleka dengan indahnya Lotus Biscoff & Sausage roll! AR add on strawberry hapentah? Aku dipaksa ngap stoberi tu je! Aku just makan apa yang aku order! Hahaks! Kau nak gemuk, sila gemuk sengsorang! =p



Overall, tempatnya agak hingar-bingar, tapi nice environment sebab dalam masa sama boleh naik ke galeri dan ke museum berdekatan. Acah traveler di negara sendiri, bila lagi kan? (^_^)Y 

Comments

Popular Posts