Tre Art & Coffee, Kuala Lumpur

No idea nak lepak mana as AA requested the coffee! Nak sedap aje, tapi mintak orang lain carikan? Cis betul! So, aku cari the most sedap coffee in KL? Keluar apa? Keluar Tre Art & Coffee di Wangsa Maju! Kami dari Bukit Bintang, so ada jugak masa nak dibuang sebab aku janji dengan NN dan NS jam 2.30pm kat KLCC. Ada jugak teman nak mengopi sekarang.

Cafe atas Restoran 3 Budak Gemok


Instagramable








AA terus tanya apa yang menarik je sebab malas nak fikir. Aku dah makan nasi lemak sotong sebelum datang sini, so just nak kudap-kudap je. According to the owner, dia prefer kami cuba Shakshuka. Okay la, giva a try! Rasanya memang macam vegetarian pie. 
Cold brew lemonade

Cappuccino





Taleh nak makan banyak sebab aku mula rasa mual. Maybe sebab dah kenyang atau sebab dah banyak bercampur makanan dalam perut aku ni! Dasar! Tapi takpe, AA dah syok dengan ambience, dan dia yang tukang bayar, lantak p! =p Dah kenyang, sambung ambil gambar sementara kedai belum ramai orang.








Dah, jom balik!

Comments

Popular Posts