Ojju K-Food, 4 Fingers, NU Sentral

Holaaa!
Assalamualaikum!

Hari ni aku nak share ngan korang restoran yang aku, Naz and Min tried kat NU Sentral. Sebab kami memang plan nak berjimba time weekdays acah-acah office hour mengulo (sabai-sabai) then kami jumpa kat KL Sentral je senang. Sebab Min dari Batu Gajah sanggup naik ETS semata-mata nak datang recall memori keje kat KFC Holdings dedulu. Hahaha!

Tengahari, kami tried makan kat Ojju K-food, lunch time, memang ramai orang. Padahal kami sebulat suara mengatakan kedai ni biasa ja. Maybe sebab aku tak suka kimchi, jadi aku kata tak suka dengan ramyeon ayam aku tu.
Sila tick makanan yang anda minati
Air order 1 je, sebab satgi nak hi tea pulak 

Passion fruit
Normal tasted, sorry
Ramyeon chicken
Fried chicken hot & spicy, boleh laa...
Ramyeon "kering"

Nak solat? Level Ojju K-Food, Mc Donald ni ada surau laki pompuan. So, keep your worries away. Lepas makan, jalan beberapa langkah, masuk Starbucks pulak sambung mengumpat hal lama. Hahahah!

Sebelum Min balik naik ETS jam 7.40malam, kami spent makan kat 4 Fingers pulak. Ini pun 1st time aku cuba. Not bad la untuk chicken cheese dia.

Menarik
Peak hour memang orang dah makin ramai
Min belanja

Tom yum pop ni sedap



Comments

Popular Posts