The Botanist, Tamarind Square Cyberjaya

As salam dan salam sejahtera! Semoga kalian berada di bawah jagaanNya selalu. Stay safe ya? Celik ja mata dari Dorsett Putrajaya, perut dah lapar. So mana nak pergi merambu ni? Ah'ha!

By the way, Tamarind Square ni, aku tak tau kewujudannya sehinggalah 1 of my ig friend post gambar kat Tamarind Square Cyberjaya ni. Then, sebelum ni pernah googled tempat makan area Klang Valley yang awesome. So, aku tried The Botanist, Cyberjaya.

It was cool ambiance! Syok la! Sebab penuh dengan pokok-pokok hijau! Kalau hari hujan, mau basah kena tempias waktu makan ni! Hahahaha!









Bagi peminat OOTD dah boleh cuba ke sini. Aku datang nak makan je. Lepas makan, blah! Kalau kedai penuh, ensure korang isi nama, how many pax and no telefon untuk waiting list eh? Macam aku, kena tunggu dalam 40 minit sebab jam 11.30 pagi memang ramai.
















Brunch kali ni memang sihat! Hahahah! Burger tu saja, aku habiskan separuh. Yang separuh lagi, aku tinggalkan roti dan makan daging ayam je. Memang sedap! Iced mocha pun sedap. Dipendekkan cerita, boleh repeat kalau tiba-tiba nak makan makanan sihat! (Alasan je kan?) Heheheh!

Kalau korang nak ke sini, boleh cari parking area Village Grocer untuk mudah access ke sini. Else, datang awal eh sebab The Botanist dah buka seawal jam 9 pagi. Menu meja no 5 tu aku add on lepas lepak with NH and Ika 1 April lepas.














Comments

Post a Comment

Popular Posts