Alexis Bistro at Great Eastern Mall Jalan Ampang

Chak? Buat apa tu??? Nak tau something tak? Aku lapar! Ni semua salah aku sebab ajak NH makan jejauh dari Semenyih kami merantau ke KL! Lastly, ketuk-ketuk pintu office Ika ajak dia mencekik sekali lagi even dia dah bungkus food panda tadi. Pedulik, kan! Hahahahah! Jam 2.30 dah ni! Makanan ada lagi tak ni? Worries not, dari plan nak ke Kenny Hill, bawak ke Ruma Puteh, alih-alih, makan kat GE Mall je! Lapar! Ika ajak makan kat Alexis Bistro sebab NH recommended.




NH tunjuk geng hujung usia lepak dengan kawan-kawan and assuming kami dah tua nanti pun akan camtu gak! Lepak mengopi dengan kawan-kawan sebaya balik dari usrah! Alhamdulillah! Hahahah! Make this short, aku tak lalu nak snap luar kedai. Kat luar pun boleh lepak jugak, cuma panas jela. Tema hari ni, Ika tanak panas sebab dia pakai sweatshirt!











'Kerepek' yang NH order sekali dengan sandwiches ni, ternyata sedap! Nasi ayam aku, biasa je. Maybe tak kena dengan tekak. Kopi ais, standard kopi yg di'brew. Over all kedai ni ada alkohol, so takde sijil Halal. Dalam Great Eastern Mall ni, ada banyak lagi kedai lain. Selesa and inilah kali pertama aku masuk mall ni. Walhal dulu tinggal kat Jelatek je! Huhuhu!

Okay, nak sambung usrah ngan deme!
Happy makan guys!



Comments

Popular Posts