The Westin Kuala Lumpur

 Assalamualaikum, selamat pagi dunia!

Plan otak seminit sebab aku rasa macam dah lama tak jumpa receptionist! Okay tak alasan camtu? Hahaha! Lucky me, MF melayan je kerenah. Kalau dia jenis berkeras, memang lepak kat rumah layan Running Man jela sampai tua! Pufff! Ayoooo jalan-jalan! (Walhal aku takde geng nak ajak sopim sebenarnya!)

Let's check in The Westin KL! Depan tu je Pavilion Bukit Bintang! Boleh jalan kaki ke KLCC kalau rajin! Hari ni, aku tak rajin sebab baru balik keje. Amik half day terus jela sebab aku pun tak sabar nak layan K-Drama. Malas nak lepak kat office lama-lama! Tepu!







Berita baiknya, swimming pool dah dibuka dari jam 6 petang hingga 9 malam. Breakfast pun dah dine in kat bawah, tapi aku skip breakfast kat sini sebab nak dine in kat luar. Weekend ni, memang ramai manusia! Urusan check in pun smooth. Aku pun tak sabar nak letak beg and turun melilau kat Pavilion! Parking ada kat belakang bangunan. Korang boleh pilih nak parking dulu baru naik ke lobi atau by valet parking.





Sorry guys, ada gambar yang kelabu asap. Aku teruja sebab dah lama tak nampak mall! Blerghhh! Maafin guwe! Kalau NH terbaca ni, mesti beliau meludah! =p Mari ke tingkat 35!






























Titbits yang kami ngap tadi memang sedap! Especially sos tu and mocha panas! Memang kena dengan tekak. Updated kami menginap lagi kat sini 17/1/2022 untuk fulfill mandi kolam! Heheheh! Ternyata, pepagi ni takde orang! We just conquered! After 1 hour and 20 minutes, baru ada family lain yang datang, then kami siap-siap nak naik ke bilik.

Gambar di bawah adalah gambar 7/10/2023. Kali ni, kami ambil breakfast. Makanan memang sedap dan puas hati sebab ada section minuman Melayu, nescafe dan teh tarik tu! Heheheh! Soup noodle tu sedap! 














Comments

Popular Posts