Roti Canai Kayu Arang, Bachang

Gerak dari Desaru terus ke Melaka. Kegigihan yang melampau, terus ke Jasin sebab MF nak try makan daging bakar di Cafe Markisa. Layankan jela! Esoknya, lepas check out, kami ke Bachang sebelum MF hantar aku ke KLIA sebab aku flew to Penang pulak. Seawal jam 8.15 pagi, ku sangka dah paling awal, cis! Panjang jugak nak beratur ye? Yang bestnya, tiada sistem cop meja tapi kena beratur untuk terus order, dan bayar. Mana-mana order yang dari stall situ, lepas makanan dihantar ke meja, baru la korang bayar. Macam lempeng ke, sate ke? 










Ensure korang dah ada dalam kepala otak apa nak makan sebelum sampai kat cashier. Akak cashier tu laju buat keje! Huhu! Bila aku tanya jam berapa yang afdal datang sini? Akak tu jawab, dia pun tak faham kenapa ramai orang datang awal pagi even weekend. Padahal jam 10 hingga 11 pagi orang dah beransur. Okay, noted! Pasni tak payah la aku nak kelam bersiap check out awal semata-mata nak makan roti canai kat sini.

Nasi lemak sotong
Lempeng so-so je

Roti canai memang lembut
Kuah cair sket

Roti canai memang recommended! Selain dari tu, terpulang tekak korang. Nasi lemak pun for me ada yang lebih sedap. Cucur ikan bilis, aku tak order sebab kami datang berdua, kang tak habis, membazir pulak. Next time boleh datang lagi.

Comments

Popular Posts