S.D.S (Share. Dine. Smile), Bandar Penawar

Lepas ke farm tadi, terus dari Desaru ke Bandar Penawar. Tak jauh sangat pun. Ah Tee ajak makan di SDS. Aku dan MF terpinga-pinya. SDS tu apa? BTS tau la! Huhuks! Sya cakap, macam Secret Recipe jugak, cuma lagi banyak pilihan makanan. Okay, we will see! Let's try!








Aku tak rajin nak snap gambar-gambar menu. Memang banyak pilihan and looked tempting! Aduhhhh! Ni yang aku malas nak out station ni! Asyik makaaaaan! Keje nye kejap je! Adeeh! Total makanan kat SDS ni dalam RM230 camtu. Aku tak tengok bil just tanya MF je.







Lepas makan, nak elak mengantuk, aku dan MF ke Tanjung Balau. Elok la pulak sampai je tepi pantai, hujan! Aku snap 2,3 keping untuk mood dah sampai ke sini. Lama dah teringin nak melencong. Asyik ke Desaru je kan? Boring gak! Ada 1 je resort kat sini. Tapi dalam fasa pengubahsuaian.



Comments

Popular Posts