James Brooke Bistro & Cafe, Kuching

Kami dah mati idea mana lagi nak menjejak kaki di Kuching ni selepas layan kandang buaya tadi. Nak makan? Let's! Memang dah lapar... Kat Kuching sekarang, siangnya panas melaha, petang pulak hujan! Maka jam 2 petang kami di Kuching Waterfront, sementara nak hantar kereta sewa ke owner dan terus ke airport, kami singgah makan dulu di James Brooke Bistro & Cafe. Mudah je nak cari kalau korang dah sampai ke Kuching Waterfront ni. By the way, sebelum aku lupa, aku suka shopping kek lapis Sarawak di Dayang Salhah sebab murah dari Mira Kek Lapis. Tapi, ikut selera orang jugak kan? Kek lapis mentega mahal sket dalam RM20-30 ikut flavour, warna dan rupa. Kek lapis marjerin, kat Dayang Salhah RM10, Mira RM12. Tapi dari segi variety dan cantik, Mira menang!

Dah, jom makan!













Dari segi rasa dan presentation, bagi aku, okay la. Aku nak kenyangkan perut. Kang dah sampai KL, aku nak balik tidur je! Confirm aku MC esok! Heheheheh! Minuman memang sedap. Lauk kari ni, ikan fillet. Slack kat situ jela.











Comments

Popular Posts