Balai Seni Negara (National Art Gallery), Kuala Lumpur

Hari Ahad yang indah, due to the girls tak jadi hang out sebab memasing ada last minute call to do, maka, aku ajak MF jalan-jalan ke Balai Seni Negara! Yaaa... di luar habitat diri sendiri kali ni sebab nak menghala ke Genting Highland macam malas, nak check in lagi, dah lama tak jumpa rumah. Maka, kita last minute plan jela ye? 






Parking dan masuk adalah percuma! Even ramai yang datang, tapi tak sesak. Galeri seni akan bertukar mengikut musim or bulan? Aku pun tak pasti. Let's jalan-jalan dalam galeri ni. Nice! Tempat yang luas dan bagi yang memahami apa itu seni, of course lebih mengerti! Seperti aku mengenal dirimu! Muahahahah!
























Ini semua adalah hasil karya tempatan. Not bad! Aku lukis orang lidi pun jadi macam Fido Dido dah kira cun! =p Ramai anak muda je ke sini tadi. Mostly yang datang dengan kawan-kawan. Sekitar sini ada IJN, Hospital KL dan Istana Budaya. Nak gerak ke Taman Tasik Titiwangsa, hari makin meninggi diri! Hangat nokkkk! Lain kali jela! Perut dah lapar, moh le kita makan kat KLCG! Adios!

Comments

Popular Posts