Hoshino Coffee Japan (Halal cert)

Lepas mendaki di Bukit Gasing tadi, dah kenyang makan di area Bangsar, kami terus ke The Garden Mall and Mid Valley. Deodorant tak bawa, terpaksa beli baru. Beli bukan yang murah pulak tu! Jahanam kalau jalan dengan budak Ika ni! Hmmphhh! Walhal dia tak bersalah pun. Kikiki! 

Done bab Ika nak mencari lipstick, dari Dior Isetan The Gardens kami masuk ke Mid Valley pulak. For me, beli kat butik lebih afdal sebab boleh dapat banyak free gift and collecting points. Dari Chanel masuk untuk test make up, Ika beli doundation and eye liner. Pastu masuk YSL, kami tak dilayan sebab yelah, kami pakai tracksuit je kan? But thanked to our promoter yang entertained us at Chanel and Dior tadi. I will come back to you! Stay tune guys! =p

Hari dah mendung, perut dah lapar balik sebab tadi makan dekat jam 11 pagi. We were sharing a plates. Lebih fokus makan sambil sambung a gossips! Syhhhhh! Hoshino Coffee Japan ni macam menarik! Kami pun nak light je makan. 








Untuk rekod aku, ni first time aku minum kopi Jepun. Even aku pergi Jepun pun, tak minum kopi Jepun, tapi lebih kepada beli air dari dalam mesin gedegang je. Waiter tu explained us, kopi Jepun ni pahit. So dia akan bagi aku 2 pumps of syrup later. So far, makanan sedap especially souffle tu kena makan panas-panas. Ambil 20 minit untuk siap. 

Rasa macam pizza



Telur with kicap manis Jepun
Aku masukkan a cup of syrup pun still pahit
Souffle

Comments

Popular Posts