Opera Cafe & Lounge, Starhill Kuala Lumpur

Korang yang suka makanan middle east, gila dengan kunafa, atau dessert dari sana, boleh try makan di Opera Cafe & Lounge di Starhill, Bukit Bintang! Oleh sebab makanan kat situ bukan dari spesis tekak Melayu aku yang asli (walaupun aku mix Banjar+Jawa) namun, menu nusantara tetap tak lekang dek tekak, tak kembung dek kenyang! Gitchewwww! 

Kami dah plan awal 3 minggu sebelum menetapkan tarikh nak met up with SNA, SF dan SH. Kemain payah nak dapat tarikh yang berkenan, mujurlah date hari ni semua available. Diaorang memasing parking kat Pavillion BB, while aku checked in The Westin hari ni. Malas nak memikio camana nak balik pulak lepas jumpa depa nanti.












Soooo girlish! Plan your OOTD ye kalau datang sini? Crew akan berikan kita tablet/ipad untuk tengok menu. Aku order apa tekak aku boleh terima je. Crew suggested aku try the Kunafa. Tapi, aku nak telan Nasi Arab pun ikut bila lidah teringin, inikan pulak simply nak order kang tak makan, kena bebel dengan SNA sebab membazir pulak! So, no for me. 






Kek mocha ni agak kering









Kalau nak menggedik snap gambar dengan kengkawan, just mintak crew tolong ambilkan gambar! Memang tak mengecewakan! Diaorang layan je apa kami nak! Posing apa yang dia syorkan. Heheheh! Crew bagitau, kalau kita bagi review, kita akan dapat free tea or coffee! Worth hingga RM22/minuman tau? So, apa lagi? Memasing buka google untuk review! Kikikiki! Even air kami percuma, tapi still dapat deco yang cantik!
Scan the barcode untuk give your reviews!
Free hot mocha 

Kopi arang SF (sebab nak snap gambar!) =p

Mak buyung pilih iced mocha
Kaching!

Comments

Popular Posts