Sunset cruise with Sea Splash Langkawi!

 
Tadaaaa! 
MF happy with this!
Alhamdulillah... (Sebab next trip aku tinggal dia) sebab tu kena beli jiwa dengan deal with Sea Splash secara senyap sunyi! Hehehehe! 
By the way, thanks Encik Ezammer and Encik Anuar for having us. So friendly! Cuma pasni, please upgrade your food kasi banyak la ya? ***Huhuhu! Tak malu!

Pakej sunset cruise ni, dah lama nak cuba. Macam aku cerita sebelum ni, dulu trip traveler kental mana boleh masukkan iti orang-orang kaya? Kali ni kena bagi jadi jugak! Dengan Sea Splash korang tak perlu khuatir bab makanan halal. Sebab pakej under Sea Splash adalah the only halal kat Langkawi. Sila tambah makan sampai mabuk laut! Hahahaha! Cost you RM265/person. Boleh dapat diskaun lagi kot? Eh?

Oleh sebab pakej termasuk dengan parking dekat dengan lobi Royal Yacht Club, just bagitau security guard korang under Sea Splash sunset cruise je. Nanti dia angkat palang. Aku dah bayar deposit 50% kat Sea Splash Travel. Any info, korang boleh lawat website ni www.seasplashlangkawi.com
Boleh direct contact Encik Meor Ezammer at 016-2188053 else email to him ezammer@seasplashlangkawi.com







Cruise 3 jam. From 5 pm to 8 pm. Not our luck, cuaca mendung dan hujan dekat nak Maghrib tu. So, takde chance aku nak silhouette with sunset~ (T_T)  Tapi our luck dapat tengok kapal kontroversi encik Jho Low dekat area navy Bukit Malut. Hehehehe!
Part yang buat aku tak sabar ~ salt jakuzi dekat Andaman! Wehuuuuuu!











Equanimity (RM543 million yacht)

Aku tak snap kawasan dalam boat sebab ramai yang lepak kat dalam. Kena jaga privacy derang jugak. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh usha kat website derang atau kat FB dan intagram Sea Splash. Aku pun stalked kat ig je. Ramai celebrities yang pernah cruise with Sea Splash. 

Selain jakuzi, korang bebas nak snappy around termasuk la dalam deck kapten kapal! Nanti dia akan bagi korang peluang sambil sebelah tangan dia control speed dan stereng! 

What's next?
Shopping coklat at HIG! 

Comments

Popular Posts