Avani Sepang Goldcoast Resort

Plan otak seminit kembali lagi! Di rembang Ramadan ni, kami still bersiar-siar melihat muka bumi sementara berkesempatan. Terima kasih di atas penganugerahan nikmat rezeki dan kesihatan! Alhamdulillah! Let's skip to the good part! Avani Sepang, here we come!







Kalau korang rajin berjalan kaki, boleh parking kereta di luar kawasan resort. Kalau malas macam kami, boleh amik valet parking. Bayar RM26 kalau tak silap aku. Urusan check in makan masa sebab ramai. Rata-ratanya Chinese maybe sebab murah di kala Ramadan ni. Aku assumed jela sebab kami booked pun direct under website. Kalau under Agoda, RM6++ jugak belum masuk tax. Bilik kami termasuk breakfast/sahur started jam 4 pagi. Weehuuuu! Tapi aku malas bangun! =p Buggy dah sampai, so, let's kita ke bilik!












Baru 3.30 petang dah melengit camni! Adeeeh! Tak cukup air cond, pasang kipas pulak! Lepak jap sebelum keluar jalan-jalan nak snap sunset! Rupanya hujan di petang hari! Tak kira! Nak jugak! Maka, aku berjalan kaki bersendirian menikmati hening petang bersama Pelangi petang yg tiba-tiba muncul. Ewaaah! Kawaaiii! Kalau korang nak ambil buggy, boleh call atau tunggu kat buggy stop. Aku nak jalan kaki je. Basikal kena sewa kat lobi. 
























Sebelum keluar tadi, aku dah call villa dinin. Lewat 10 minit lepas azan Maghrib baru sampai. Nasib la dah beli makanan sket sebelum masuk bilik tadi kat The Pantry dekat dengan lobi tadi. 




Lepas berbuka, kami lepak tunggu Isyak pulak, then baru ke Senandung Semalam Restaurant berjalan kaki. MF teringin nak makan pepahat masak cili hijau. Sebab tu koteow tu kami kongsi makan berdua. Still tak kenyang sebab aku nak makan nasi. 

Sunrise from Bagan Lalang

Comments

Popular Posts