Jibril, Bangi

Assalamualaikum guys? Dah lapar ke tu? All out aku keluar makan hari ni sebab nak simpan tenaga running to another chapter pulak sebelum melangkah ke tahun baru! Dah makin tua ni, sementara masih ada kudrat mengingat, cepat-cepat taip kat blog perah santan (read: perasan) sendiri ni. Dah makin menua nanti boleh baca balik aktiviti apa la yang aku buat di waktu ini? Huhuhu!

Apa tugas Jibril? Menyampaikan wahyu. Selain tu? Haa.. Jibril ni ketua kepada semua malaikat. MF tanya, kenapa nama kedai ni bukan Izrail? Aku qeling ja dia.. pretty sure takut nak dengar nama sebab amalan pun tipis! Sobs! Dah melalut, jom tengok apa yang menarik kat Jibril, Bangi ni.





Ruang yang terhad, tak membolehkan aku nak semberono ambil gambar. Aku pun ada perasaan segan di situ. Kikikiki! Lagipun, tanak ganggu orang lain nak makan. Order pun dari scan barcode je. Done, ambil dalam 10 minit untuk makanan sampai. So far, masa menunggu tu worth! Sebab makanan sedap! Alhamdulillah.

Sedap!






Comments

Popular Posts