Denali & Pinnacles The Wanderer's cafe, Bangi

Sebelum AA bising suh aku cari tempat makan, yes... last minute before 6pm, aku dah jumpa mana aku nak ajak dia terai! Rupanya, dia yang terai dulu! Hampeh betui! Huh! Let's Denali & Pinnacles Cafe guys! By the way, perut dan tekak aku mintak tomyam, tapi tak sangka pulak makanan kat cafe ni semuanya western je! Hahahha! Nasib la! Esok pulak makan Malay food yeeee tekak?!

Kalau google maps or waze cakap "U are arrived" tapi masih tercangak-cangak mana rupa kedai, pandanglah ke atas! Sebab kedai di tingkat 2! Ada tangga je kat sini. Parking pun limited. Rupanya dekat dengan Jibril... Ohh... I seee! Baru boleh blend! Hahahah!














Selasa off ye? Mujur kami datang Isnin! Ahh tibeh! =p By the way, kami sampai jam 6.30 petang, orang masih belum ramai. Selesa dengan angin petang dan mendung berarak lalu. Makanan pun tak perlu tunggu lama nak ngap! 


Corn ni sedap! Sos ayam tu pun not bad!


Gohchujang sandwich

Total makanan kami, RM89.10! Aku miskin, so AA la bayar! =p Tengkiu naa... later belanja lah lagi! 
La...la...laaaaa...

Comments

Popular Posts