Dinner di Ao Nang (Halal version)

Assalamualaikum guys! Kali ni aku nak share pengalaman kami makan di kedai makan (totally halal) kat Ao Nang. Kami ikut Kak Nee je, bawak kami naik motor bertiga! Kat Malaysia tak buat, kat perantauan, buat la kan? Heheheh! Kedai makan ni semua yang recommended oleh khun Thai (kak Nee) tu. Korang boleh cari nanti.

1. R-Meen By Bang-O








Aku sarankan kalau korang datang ke sini, boleh order menu yang 'recommended' tu! Aku ordered nasi goreng nenas (fried rice baked in pineapple) memang sedap! Total makanan kami untuk 3 orang, RM42 camtu.










2. Burger Bung






Ini kedai makan kedua kami di Ao Nang. Permulaannya, aku berat hati sebab perut nak cari tomyan kung! Kak Nee cakap, jangan risau, Burger Bung masih ada makanan melayu! Hahahah! Kang aku mintak nasi lemak kaaang?? Ada ke? =p By the way, Burger Bung ada western dan local food. Tomyam aku tu dah sedap, cuma kurang masam dan terlebih garam je. Tau la aku dah memang manisssssss! ;p Total makanan kami untuk 2 orang, (Kak Nee minum je) RM72 camtu.



Meriah dengan udang size sederhana


Comments

Popular Posts