The Rimba Lavender Heights, Paroi

Hari ni, aku mintak AA kutip aku dengan MF kat office. Kami lunch sama-sama ke Paroi sanaaaaaa! Hahahaha! Nak mengejar Ramadhan punya pasal kaaaan? Kami dah ke sana semalam, dan hari ni repeat the same kedai sama! Memang tak mendukacitakan pandu jejauh siap kena speed trap ngan encik polis bawah fly over tadi! Tunggu surat saman sampai ye? =p















Konsep kedai ni, first come first serve. Kalau datang lebih dari sorang, yang sorang lagi boleh cari meja yang available. Permulaannya, aku tumpang meja orang lain yang datang berdua tapi duduk di meja 6 orang. Kami bertiga, so ngam la.. Pakcik makcik tu pun dating berdua, biar la kami menyibuk! Huhuhu! Ada meja kosong, aku blah. Privasi sket nak gosip duniawi =p

Ada crew yang akan approach tanya nak minum apa, korang just order dan bagi no meja (kalau ada) and nama (untuk bayar di kaunter nanti). Mostly makanan nogori ni tak mengecewakan. Aku siap bungkus masak lemak siput sedut, memang umph! Tak masin, tak terlalu manis, just nice! Pedas tu confirm la! But I like! Teh ais pun sedap. Cuma, cokodok pisang tu je terlebih tepung. 10 biji RM4!

Kalau korang nak bungkus, mintak je crew yang ada di kaunter lauk pauk tu bungkuskan untuk korang! Sambal belacan memang padu! Ahhhh rindu!

Buka setiap hari kecuali Selasa.














Comments

Popular Posts