Pokok KL Cafe (MAHSA Avenue)

Chaaak?
Korang dah lapar ke?
Meh sini aku share tempat makan tular Pokok KL Cafe (semua NH punya pasai!) Bila pregnant lady teringin nak makan kat pot celebrities ni! Hahahaha! Sorry! Kami takde masa nak OOTD kat area sini.
Let's the food do their talking!

Hokeh! Kita start dengan parking, actually mudah je nak parking. Kat dalam area MAHSA Avenue atau kat luar. Nanti aku selit gambarajah eh? Korang dok dendiam scroll je.
Sila ambil ujian (suhu) dan scan barcode

Mari berkeliaran
Kitaorang masuk parking kat belah kiri
Ni parking luar MAHSA Avenue
Epik gila snap dari belakang kedai!

Lepas je suhu korang, then jalan ke depan kedai untuk bagi nama waiting list tu. Kalau korang okay je nak makan kat The Grounds, laju je turn korang. Tapi kalau nak lepak makan kat dalam (Pokok or Daun) so, kena la tunggu available table. Kami tunggu sejam since 1.51pm and dapat turn sejam kemudian. Lucky us, service memang laju! Order pun by scan barcode and pilih je makanan apa yang korang nak.






Terus bayar
On the go Menu
On the go Menu
On the go Menu
On the go Menu
On the go Menu
On the go Menu
On the go Menu
Before mamam
 


 







Karipap special (sebab inti telur+kentang)
Cicah dengan sos memang sedap
Keratan rentas
Sedap
Kali ni makanan ditaja oleh NH. Aku tak sure nama makanan diaorang ni. Yang pasti, aku amik kari laksa auntie Aileens tu! Hahahha! Sebab dekat dengan nama aku kan? Bedal jelaa... kena letak sambal tu untuk sedapkan kuah. memang berbaloi beratur sejam! Fuhhh!

What's next?
Tungguuuuuuuu!

Comments

Popular Posts