Aerotel, KLIA2

Bosan asyik stay at Tune Hotel setiap kali ada flight pagi, kali ni nak try pulak Aerotel at Level 2M, Terminal KLIA2. Mudah je nak cari hotel sebab dekat dengan balai perlepasan. Yang tak best pasal hotel ni, bising! Tengah malam, dengar orang bertukang, gelak-gelak kat corridor dan beg roda keluar masuk. Yerlah, quite pricey (for me) tapi bising susah nak lena dengan nyenyak, berbanding harga di Tune Hotel (kena jalan kaki dalam 650m ke balai perlepasan). Ada pilihan nak check in 3, 6 atau 12 jam. Harga memang berbeza. 

Kami checked in jam 9.00 malam, esoknya check out 9.00 pagi sebab aku booked 12 jam. Flight aku jam 9.20 pagi, boarding time jam 8.50 pagi. 

Memalu pulak minachi tu aku ambil gambar! Hehehe!
Really near to Oriental Kopi (tibeh!)
Lounge pun ada RM98/person selama sejam ke eh? Aku lupa nak ambil gambar tadi! Adeh!






Agak besar tapi bilik tak kalis bunyi

Last transit hotel yang akan aku booked ikut jam ni. Hahahah! Sekadar nak merasa. Else dah letih sangat, boleh la untuk recharge diri. Nak mengada try sesaja, tidak lagi! 

Semoga bermanfaat untuk korang yang bakal fly!

Selamat bercuti! (^_^)Y

Comments

Popular Posts