Come True Cafe, The Starhill, KL

Hujan renyai di luar masih menyirami bumi. Ayat kena up sket! Mesti cikgu BM aku bangga, sebab aku masih menggunakan bahasa Melayu dengan baik! =p Tatabahasa tunggang langgang tu maaf la ye? Yang pasti aku tak tunggang agama. 

Sebenarnya, kami tak plan pun nak makan kat The Starhill ni. Masuk pun sekadar sebab kami stayed at JW Marriot je dulu. Disebabkan Indonesian viralkan kedai makan yang nampak Pavilion Bukit Bintang, kami sebagai warganegara sejati, harus mencuba juga! Acah-acah pelancong! Heheheh!










Macam biasalah, aku memang akan pilih menu makanan yang ada nasi. Kali ni, kami pilih set makanan untuk 2 orang. 1 ada nasi 1 lagi pasta. Tapi telahan aku meleset pasal pasta yang aku rasa macam susah nak telan, tapi aku improvisekan lidah aku dengan cilok sambal kuah Ika untuk mackerel dia tu! Hehehehe! So, aku mampu telan pasta aku dengan rakus! Memang sedap!

Ini adalah total makanan kami untuk 2 orang
Sedap

Aku anggap makan mi sanggul! Heheheh!
Chicken in Taiwan Style sedap!
Minuman yang berharga RM69 ni aku snap dari customer meja sebelah sebab menarik. Dia pun layankan je suh aku snap gambar makanan dan minuman dia! Hahaha! Terbaik la! Tibeh boleh jadi kawan ni! Dia orang cina Kuala Sepetang keje di Singapura. Orang Perak baik-baik belaka. Ahh tibeh!



Brown sugar bubble tea



Signature Caramelize Brulee (makanan meja sebelah)
Kami bertukar-tukar juadah dengan Chinese sebelah sebab dia pun datang solo. Muhibah pulak perasaan ini, sebab appearance dia terlihat moden dan tak suka sembang dengan orang. Sekali dah sembang, mak aiii, serba salah kami nak suap makanan kami! Dia pun fasih cakap Melayu utara naaa... 

Aku dah bagitau SF suh try makan kat Cafe ni! Makanan memang sedap! Dan memang aku akan repeat lagi kalau ke Bukit Bintang! 

Sekian! Semoga bermanfaat untuk korang yang nak cari tempat makan dengan lokasi strategik dan sedap!

Comments

Popular Posts