Grand Millennium Hotel, Bukit Bintang

Apa plan hari ni di Kolumpo? Okay, aku dah plan nak staycation di Grand Millennium Hotel Bukit Bintang, sebelah Pavilion sahaja! Tapi tu la, hujan lebat, tetap lenjun dibasahi hujan! Cis nan betul! Apa yang menarik kat hotel ni? Entahla... kaku kejap. Sebab sarapan kami biasa saja. Tak wow us pun? Maybe sebab lokasi dekat dengan Fahrenheit, Lot 10, Pavilion, walking distance to Jalan Alor, buatkan lokasi menarik. 

Kami parking at Level 4A, so tayah nak tekan lif ke lobi dah. Terus angkut beg jalan menuju ke lobi. Macam tak kena tema parking ke hotel sebab terlihat spooky! Pheww! 

Check in sat! Deposit RM100/room










Skodeng omputeh berenang jap! Swimming pool at Level 3

Dari petang bawa ke malam, hujan masih lebat di luar. Nak mandi kolam ke hape memang tak dapat le wak! So, kami makan kat Bistro 160, Grand Millennium.


Buy 1 free 1 (piece of cake)
Dah rongak sebab dah dimakan! 








Okay, makanan kat Bistro 160 sedap! Pastu ada ruang untuk para perokok di bilik berasingan. Ada kedai curut jugak kat bawah ni. Sambil makan, cerita hal fatamorgana. Cukup masa, jom naik tido! Letih dah! 
Esoknya, kami sarapan di Lai Ching Yuen Restaurant at Level 1. Tak macam kebanyakan hotel yang kami dah sampai, bahagian pintu masuk ke restoran dah terbau hapak. Maybe sebab semalam hujan lebat, so carpet basah dek pengunjung yang keluar masuk ke restoran. Aku agak jela, tapi memang bau tak menyenangkan di samping rasa sarapan kami yang biasa saja. Tak macam makan di Bistro 160.



Rasa biasa
Boleh tahan

Sedap




Teh tarik biasa for me
Fresh juice 
KL yang masih mendung

Comments

Popular Posts