Asiari: Asian Oriental Cuisine, IOI Mall Putrajaya

Gosok mata lalu betulkan spek baru! Ehek! Tu je nak highlight intro ni sebab dah blank intro ayat kali ni nak taip apa? =p Btw, harap korang sihat sejahtera selalu. Plan nak try tempat makan ni, on the spot je sebab aku mudah bosan dengan makanan yang aku tak familiar. Tergoda dengan ads kat bawah tadi nampak nasi goreng kat Asiari macam mengancam, lalu aku mempelawa AB untuk mencuba! Heh! Nasib beliau okay je apapun. Kihkih!


Restoran ni  berkonsepkan simple dan nampak elegance. Open concept dan sangat santai. Nak nampak orang kat luar pun senang. So, kalau korang janji ngan kawan, dia dah boleh nampak korang dari kejauhan! Oh, sorry, kali ni aku tak sempat nak snap gambar menu sebab aku masih blur dengan spek baru ni. Power pun dah naik. Terus proceed gambarajah makanan je la eh?








Make this short, korang boleh cuba makan kat sini! Dimsum pun sedap makan bercicah. AB menikmati kopi ala Vietnam dia sebab aku pun lupa nama kopi tu. Adeh! Nasi goreng telur tu okay, tak masin maybe sebab ikut gaya Chinese, kalau nasi tu kering, lagi aku suka! Sebab nasi goreng tu lembik sket, aku tak berapa nak selera. Brother barista sangat friendly siap bagitau cara nak hidang kopi.

To be updated, 24 April 2022, kami iftar seramai 11 orang di Asiari IOI Mall Putrajaya. Just called to book meja and datang jam 6 petang untuk order makanan. Aku pilih set B untuk 6 orang dan tambahan nasi dan lauk lain. Harga set B RM299/6 orang dan extra makanan tambahan, total paid, RM422.40 camtu. 




















Comments

Popular Posts