Subak Restaurant, Bukit Lanjan

Yuhuuuuuuuu! Anybody home? I hope that you are fine and doing well! Let's increase our belly fat! Hahahahaha! Sebelum Ramadhan kena all out makan ke? Lepas tu bising berat naik! Then marah diri sendiri sebab tak sedar diuntung? Abaikan sesi body shaming diri sendiri! 

Let's try makan at Subak Restaurant! The motto is stunning! Dine with nature! Wow me! Tempat menarik di tepi hutan. Rasa macam Niyang Rapik pun ada. Huhuhuhu! Ensure korang pakai baju warna terang supaya gambar korang lebih awesome dan menyerlah!













Aku dah start geram dengan pepohon hijau kat sini. Rasa nak rembat bawak balik je buat semak rumah! Hahahah! Nak rumah lawa, tapi malas jaga! Kikikiki! Kami sampai awal dari tetamu lain, so ada masa la menyibuk tengok design romantica de'amor kat meja-meja yang sudah ditempah. Candle light dinner katenye ehh??? 
















Sebelum aku datang sini, aku called and dia cakap walk in je, reserved dah penuh... Oh... ramai pulak nak celebrated their special occasion ni. Nasib la walk in pun tak ramai dan kami orang pertama sampai. Boleh la aku melihat kedamaian sebelum senja berlabuh menuju malam. Ewaaah! 







Done makan, boleh naik solat kat atas. Aku silap percaturan gi solat kat ruang lelaki! Adeeh! Patut la takde telekung, aku belasah je pakai kain pelikat, yang aku sangka unisex! Malu guwe! Telekung sendiri tertinggal kat dalam kete MF sebab kami datang sini tumpang kete AB. Adeeeh kali kedua!

Overall, tempat nice makanan pun okay. Takde la hambar or overrated sangat pun? Over priced pun tak jugak sebab berbaloi dengan apa yang korang order, tempat dan presentation makanan. The ambience is cool, back to nature, ala Bali. Prasarana pun baik sebab ada ruang solat dan toilet yang bersih.

~Selamat mencuba~

Comments

Popular Posts