Pullman Hotel & Resort Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan salam sejahtera! Perhaps u are doing well wherever u are! Stay safe tau? Korang okay ke tu dah ura-ura boleh rentas negeri soon? Harap on timing la sebab nak celebrate birthday ayah. Nak jumpa mak ayah merayap dengan lebih jauh! Hahaks!

This time, aku share ngan korang plan otak seminit ke Pullman Hotel & Resort KL! Dekat je nak ke KLCC and of course dekat sangat nak ke Pavilion Bukit Bintang! 














Urusan check in smooth je sebab ramai orang pulak hari minggu ni. Deposit RM200 dikenakan waktu check in. Kali ni, aku stay with breakfast. Malas nak fikir mana nak sarapan esoknya. Perlu diingatkan, hotel ni dekat dengan Pavilion, La Park Food truck waktu malam. So, korang boleh turun makan and jalan-jalan kat area ni without prejudice. 













Cepat la boleh rentas negeri! Tak sabar dah ni! Banyak tempat nak explore! Rentas negara tu, aku tak berharap sangat sebab macam takde mood buat masa sekarang. Perut lapar lepas checked in. Nak turun g shopping pun, malas. So, order je makanan sebelum aku turun snap kat area pool pulak.



A yummy pepperoni pizza! Tomyam kat atas tu nampak kering sebab aku belum tuang kuah tomyam ke dalam mangkuk. Ngap sambil layan suasana petang, then kenyang lalu KIV la plan nak turun sekali lagi! Hahahah! 







Nak massage penuh pulak slot. So apa nak buat? Sambung K-Drama la jawabnya. Lepak depan pool tak fokus nak layan. Kena menghayati watak! Kahkahkah! 
Semoga bermanfaat untuk korang yang plan bercuti di KL nanti, Have fun and stay safe!







Comments

Popular Posts