Union Artisan Coffee, Eastin Hotel Petaling Jaya

Hi guys! May all your wishes may come true and korang selalu sihat walafiat di mana saja berada. Way back home, and rasa macam tak lengkap nak merayap ke KL, then drastik je tayar bergolek ke PJ. Firstly kita check in dulu then baru makan! Sebelum tu, aku nak highlight Union Artisan at 3 Damansara ni dulu eh?









Camana tergerak hati nak datang ke 3 Damansara ni? Entah la.. maybe sebab nak belok ke Eastin Hotel, dah terlepas jalan kot? Maka, ada la kejadian makan kat Union ni. Aku suka dengan Nasi ayam kam heong tu. Sedap! ke... sebab aku yang lapar? Taleh masuk dengan Melbourne Iced coffee tapi ice cream tu sedap! Kena tunggu ice cream cair and blend with the coffee baru umph kot? 






Then, mari kita check in! Aku tak sempat nak snap gambar hotel ni dari depan. And pool pun aku tak sempat nak turun sebab aku dah penat sangat. Apa yang sempat je aku captured.













Comments

Popular Posts