Kebaya Dining Room, Stewart Lane, Georgetown

Salam 07 ikhlas dari AnakpakcikMail! As salam guys! Hope you are doing fine and healthy always! Stay safe and selalu lah basuh tangan. Kalau malas, sanitize your hands else pakai je tisu basah tu ye? Ensure jari jemari korang tak tercemar pegang benda bebukan.

My little brother asked me to book this restaurant and aku dah 2 kali confirm dengan crew halal ke tak restoran ni sebab aku baca review past years ada pork. She said not now! Dulu yes, sekarang tak boleh dapat halal cert sebab ada alkohol je. And my brother requested for margarita? Cepuk naak? Aku dah reserved a day before untuk 6 dewasa and 4 kanak-kanak. Main course ada 2, RM100/person and RM125/person. This is the family sharing style and no ala carte options.








Kami dibawa melawat oleh Encik Shahrol sekitar lobi The Seven Terraces (link with Kebaya Dining Room). According to him, past few weeks, KJ and Tengku Zafrul menginap kat sini. And khemah tu past few days DSAI datang buat ucapan ke hapentah. Aku tak amik pot sangat sebab sibuk snappy around the hotel. Private and confidential jugak la. Bukan jiwa aku nak senyap sunyi camni. Heheheh!







Okay, dah jalan-jalan sekitar untuk tujuan amik gambar, let's tunggu makanan pulak sebab perut dah lapar. Memang sengaja biar lapar sebab ni fine dining. Aku ikut je what was my brother arranged for us. Aku tukang approved and reserved.

















Bagi korang yang makan itik, kambing, memang heaven la makan kat sini. Harga tu kira berbaloi. Tapi aku suka tang dessert! Memang awesome la rasa dia! Even aku kenyang, aku sumbat jugak! 






A simple surprised from The Kebaya team! Thanks a bunch! Semoga berjumpa lagi! Nak dessert je boleh tak? Tamau fine dining dah? Ngeee!


Comments

Popular Posts