Berjaya Langkawi Resort

Hi guys! Kalau nak resort yang awesome pada harga yang berpatutan, u should check Berjaya Resort Langkawi! Aku tengok under website resort sendiri and harga memang berbaloi! My welcoming drink was at 5 pm onwards. So simpan kupon dulu untuk petang nanti.





Settled check in, alhamdulillah bilik was ready earlier than what I was expected, then yeargh, terus bagi no bilik kat crew yang jaga buggy depan lobi tu. Nanti derang akan panggil. Untuk water chalet, aku boleh upgrade, kena tambah RM600. Tanak la aku! Hahahah! Bilik yang aku booked ni, RM363 untuk 1 malam.









Awas! Ensure korang tak buka pintu or tingkap kalau korang ada dalam bilik atau takde dalam bilik! Kat sini, monyet-monyet sangat extreme! They know how to open the sliding door! Creepy is it? Hahahah! Below was my welcoming drink and titbits! Sementara nak tunggu Jay and friends sampai! Sempat la aku berlibur sorang-sorang kat Lobby Lounge ni!

Bilik aku ni termasuk dengan breakfast. Pepagi yang happening camni, haruslah kita ngap tanpa memikirkan perasaan diri lepas timbang balik nanti! Sobbss! Trust me, gambar makanan yang banyak tu bukan habis pun? Sekadar nak merasa sikit-sikit, pastu menyesal sebab hampir separuh habis kena kunyah! Adeeeh!
















Comments

Popular Posts