Temple Tree Bar & Restaurant

Jalan kaki ke Dataran Lang dari Fisherman Wharf (Royal Yacht Club) just 10 minit with 750 meter. Pagi ni, suram dan hening. Angin sepoi-sepoi bahasa. Jalan terang, no worries. Aku dah tengok kat google, waktu sunrise jam 7.36 pagi and lepas solat Subuh tadi, dah standby mata jangan sambung lena. Kang terbabas!










Okay, moh pulang ke bilik untuk sarapan seterusnya bersedia untuk check out! Sebelum makan, aku ke Pantai Chenang, Pantai Kok saja nak killed the time. Ternyata, panas kali ni tak boleh dibawa berbincang! Phewww!









Okay, done for today. Dah lapar ni. On the spot je aku called apa yang terlintas di kepala otak. Nak makan kat Hidden, time sampai, belum dibuka. Jam 11 pagi! Then, menepek jela kat area pantai Chenang tu kejap sambil layan ombak.





















Aku pilih Temple Tree ni sebab ada masakan asia. Of course la aku pencinta nasi! Dah layan menu 5 minit, then panggil je crew untuk order. Nak snappy around agak terbatas sebab private to guess yang stay only. Boleh kot menyelit kalau tak ramai orang. Cuma segan la dengan penginap nak privacy.






Comments

Popular Posts