Kota Mahsuri, Ulu Melaka

Bila masa Makam Mahsuri dah naik taraf jadi Kota Mahsuri? Apa yang menariknya? Okay, seingat aku, dulu bayaran masuk RM5/person tapi sekarang dah naik jadi RM12/person. Wah-wah... lama betul aku tak datang ni! Sengaja nak recall back zaman rombongan dulu kala. Kalau tak silap aku, last datang dengan NH kat sini tahun 2017, pastu dah takde. Lain banyak ni. Bertambah menarik.








































Hangat, bukan? Nasib la memang aku berbaju simple je arini. And sebelum sampai ke Kota Mahsuri, aku ke Tanjung Rhu kejap. Saja nak update apa patut sebelum ke Makam Mahsuri. Lepas makam, kami makan di Kak Yan Nasi Campur, Ulu Melaka. Nasib la beronok ada!









Makan di tepi sawah memang syahdu habis! Even lauk sangat simple air kopi ais aku pun stunning! Cuma lapar sangat, tak sempat nak amik gambar! Petai pulak siap ada kulit! Perghhhh! Kenyang perut suka hati! Nak ke mana pulak lepas ni? Jom check in! Aku dah penat sangat ni! Letih sebab panas berganda! 

Comments

Popular Posts