Avante Hotel, Damansara

Sorry guys! Gambar malam hari baru boleh hapdet sebab aku dari Port Klang, cousin yang tercinta baru bertunang! Aku sedang mencari seorang successor di mana boleh di bawa ke sana dan ke sini. Since NH nikah, SF la penyeri, so sekarang dia pun sooner to be someone's wifey, aku kena cari calon baru. As paklang (ayah SF) cakap, nak bagi adik SF, dia lemah! Hahahah! Hampeh betul ayat ayah ampa naaaaaa? Okay, skip perkara yang menyedihkan hati, I was booking Avante Hotel, Damansara untuk tujuan healing. Kot la ZR jadi datang sini dari Padang Serai and nak ajak SNA & SF datang sini lepas majlis. Ceh! Cekelat angin! Lastly aku bersendirian! Let's party ladies!







Bosannya snap around sengsorang! Aku bayar mahal gak tau untuk bilik ni? RM394 kononnya nak healing jemaah. Ceh! Kat reception tadi, aku add on sarapan untuk 2 orang. Yakin dan pasti ada yang sudi menemani. RM45/person kalau deal kat reception, kalau esok baru nak add ons, dah jadi RM68/person. Oh tidak! Baik aku order Grab food or panda je? 


Muat 2 orang dewasa dan sorang kanak-kanak tau?




Okay, setel bab dalam bilik, so kita jalan-jalan apa yang ada kat luar pulak. Aku nak dinner. Pakai baju tidur terus ke One Utama SC. Ada attachment sky walk dari Avante Hotel ni. Tu yang aku okay meluru after Maghrib. Perut dah lapar tak kira apa dah! Let's girl!


Sky walk belah kanan tu nak ke MRT Bandar Utama
Dah nampak Korea Grocer, anda di laluan yang benar

Esoknya, ready for a breakfast! Jam 9 pagi baru terpisat-pisat bangun! Breakfast dari 7 pagi hingga 10 pagi ye kawan-kawan! Lewat dah ni! Masih adakah makanan yang terhidang! Ohh nom!
Check tahi mata kat cermin level 29 jap




Nasi goreng & keow teow ni sedap!

Dah kenyang camni, kita kena beriadah pulak. Jangan malas please! Huhuhu! Nak ke mana lagi? Sambung OOTD kat SD (Sky deck) tutup le pulak. So, aku terus ke level 15 which is ada gym and swimming pool. Semalam ada private event kat pool area, so tak boleh nak semberono ambil gambar. Here we go!











Comments

Popular Posts