Banglo 289, Kuala Lumpur

Hi there? Here is the 500th entries! Walaweeeh! Selama 5 tahun berblogging lebih kepada recall my past merayap and makan di seantero Malaysia dan negara-negara yang aku pernah tuju. Senang cerita just share my experience and my reference kalau ada yang bertanya nanti. 

So, this time nak cari brunch mana yang menarik sebelum kami ke Lumut, Perak! Bersempena cuti Birthday Sultan Selangor hari ni, lajak ke esok, maka Selangor cuti sampai Isnin. Yearghhh! Dirgahayu Tuanku! Let's try makan di Banglo 289! Sebelah je dengan Menara Goldhill. Nak parking kat area Banglo 289 ni, just RM2/entry tapi nak masuk dan keluar, sesak sket! Kami parking kat tempat parking sebelah Menara Goldhill, RM6/entry.

Plan your timing. Kami nak makan nasi lemak, jam 11 pagi dah habis! Hinnssss! Memang la! Dah sampai dekat tengahari kan? Yang bestnya, kat sini, beratur dulu baru diberi no meja. Jadi korang tayah risau kalau ada orang yang cop tempat ke hape ye? Confirm ada tempat buat kalian makan secara santai. Jam 12 tengahari, menu lunch akan disediakan. So far kami sampai jam 11.15 pagi tercongok kat meja, surely menu tengahari belum ready. So sebat apa yang ada ja sebab kami ada destinasi lain lepas ni.













Bahagian atas





Next time nak try lunch pulak! Aritu aku ajak NH dan Ika datang, depa tamau! Huh! Makanya, nasib ada yang sudi melayan content aku kali ni. Dah dapat menu, let's order! Kalau korang tanak order dari menu, boleh ambil kuih muih yang kat depan tu, nasi bungkus and so on. Seriously, makanan kami sedap! Cumanya, aku tak puas hati nescafe aku should be panas, tapi aku dapat suam.






Total makanan kami, RM45.40 kalau tak silap aku. Nanti kalau aku pergi untuk lunch, aku update lagi! Take care guys! Happy makan-makan!

Comments

Popular Posts